Pages

Subscribe:

30 Mart 2012 Cuma

Komplekssiz Ruhu Çağırmak (Galatasaray - Orduspor)


Ligin çivisinin ayrı eve çıkma evresini tamamlandığı şu günlerde gönül isterdi ki bir "fotomaç,fanatik" başlığı atayım ama elden gelen bu. 33. haftanın bana göre Trabzonspor-Fenerbahçe maçından daha önemli olan maçı. Çünkü bu maçın skoru diğer maçın herhangi bir sonucuyla ters orantılı durumda.

İki takım arasındaki gerginlik hafta içi zirve yapmışken takımın motivasyonunun daha da artmış olduğunu tahmin ediyorum ya da en azından öyle olmasını diliyorum. Sezonun ilk yarısında Ordu'da oynadığımız vasat altı futbolu, şansın elçiliğinde kazandığımız o saçma 3 puanı düşünmek bile istemiyorum. Orduspor'un kendi sahasında "önde basan" taktik anlayışını sürdüreceğini de tahmin ediyorum. Bu da bizim takımın en büyük zaaflarından biri zaten. Önde baskı kurulduğunda iki pası bile zor yapmak. Ancak bu maç o maça benzemeyecektir. Zira puan farkı 7 iken ve normal sezonun bitmesine 2 hafta kalmışken; herhangi bir futbolcunun maça gayriciddi çıkacağını düşünmüyorum. Yolun çoğu bitmişken hele ki..

Maçın kilit oyuncularına gelecek olursak burada 3 isim ön plana çıkıyor: Selçuk, Melo, Engin... Neredeyse tüm maçların kilit oyuncusu olan Elmander'in oynayamaması durumunda kilidi çözebilecek olan isimler bunlar. Necati ve Baros'un ilerde top tutamaması, Necati'nin gereksiz vuruşları zaten eksi yönlerimiz. Bu üç oyuncu da üstüne düşen görevi yapmazsa o zaman işimiz gerçekten zor. Özellikle Selçuk bu maçta takımın sıkıştığı anlarda kilidi açmaya çalışmalı. Tıpkı Beşiktaş ve Fenerbahçe maçlarında olduğu gibi. Son iki haftasına girdiğimiz ligde puan kaybı en abuk senaryoları karşımıza çıkartır. O yüzden komplekse girmeden rahat ve akıllı oynayarak, Culio'nun gölgesindeki maçı muhakkak kazanmamız lazım sevgilim okur..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder